fbpx

Nowa Lewica

image_intro_alt

FMS apeluje w sprawie prowadzenia przedmiotu Historia i Teraźniejszość

Jako Federacja Młodych Socjaldemokratów popieramy stanowisko Młodzieżowej Rady Miasta i apelujemy do Rad Pedagogicznych kieleckich szkół ponadpodstawowych o prowadzenie przedmiotu Historia i Teraźniejszość w ramach programu autorskiego oraz wykluczenie podręcznika autorstwa Pana prof. Wojciecha Roszkowskiego.

Treści zawarte w tej publikacji dotyczą stronniczego interpretowania rzeczywistości, co w sposób jawny sprzyja indoktrynacji młodzieży według ideologii partii rządzącej. W powstałym podręczniku znajdują się m.in. treści wykluczające osoby poczęte metodą In Vitro oraz podważające funkcjonalność Unii Europejskiej.

Sprzeciwiamy się wykluczaniu, zakłamaniu faktów oraz wywoływaniu negatywnego wpływu ma kształtowanie światopoglądu uczniów. Każda szkoła powinna pozostać miejscem bezpiecznym i wolnym od politycznych ingerencji partii rządzącej.

Wprowadzenie programu autorskiego pozwoli szkole pozostać apolitycznym miejscem, gdzie młodzi ludzie będą mogli indywidualnie kształtować swój światopogląd.

Apel skierowany do Rad Pedagogicznych kieleckich szkół ponadpodstawowych w sprawie prowadzenia przedmiotu Historia i Teraźniejszość

Newsletter

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera!
W związku z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 o ochronie danych, wyrażam zgodę na gromadzenie, przetwarzanie oraz wykorzystywanie przez Nową Lewicę przekazanych przeze mnie danych osobowych w celach informacyjnych i promocyjnych związanych z działalnością Nowej Lewicy w celach administracyjnych na użytek newslettera, w szczególności wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną newslettera oraz informacji o przedsięwzięciach organizowanych lub współorganizowanych przez Nową Lewicę, a także informacji o bieżących wydarzeniach politycznych. Czytaj dalej...

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Rozumiem